pondělí 5. listopadu 2012

Rozpis

Jak jste si mohli všimnou z minulého příspěvku, začala jsem kombinovat dva druhy cvičení od Jillian. 30 Day Shred a Ripped in 30. Přeci jen jsem před nemocí měla už první level hotový a tak bych se teď už trochu nudila a přišlo mi to i lehké. Ale Ripped mi přijde o trošku náročnější než Shred.
Chci dodržet 10 denní cyklus při střídání obou cvičení. Dopředu vím, že ne vždy budu moct cvičit denně, proto se mi některé fáze protáhnou až na dva týdny.

Plán pro tento týden:
1. 11.   2.11.   3. 11.    4. 11.    5.11.     6. 11.     7.11.   8. 11.   9.11.   10.11.    11. 11
Shred     nic      nic      Ripped   Shred      Ripped    Shred    nic       nic       nic        Ripped

nic -  Neznamená, že nebudu mít žádný pohyb, ale pouze nebudu cvičit doma u počítače nějaký workout.

Žádné komentáře:

Okomentovat