středa 14. listopadu 2012

14. 11.

Ráno byl trochu fofr a tak jsem snídala až v práci. Zkusila jsem si udělat ovesnou kaši v mikrovlnce a úplně bez problémů. Před časem jsem si koupila jemné vločky Emco -  a je to taková drť, najít celou vločku je jak hledat jehlu v kupce sena.

4 lžíce ovsa jsem zalila mlékem, nechala chvilku odstát a ohřála minutu v mikrovlnné troubě. Na co kupovat vůbec instantní kaše, když tohle má stejný efekt. Ale musím říct, že mi stejně víc chutná kaše z celých vloček....takže zase za investuji do Bio vloček z DMka či Billy.

Snídaně: ovesná kaše
Svačina: jablko

místo obědové pauzy půjdu na "farmářské trhy" kupit sušené ovoce, ořechy - Vánoce se blíží a nějakou  zeleninu

Oběd: kuskus se zeleninou (rajče, okurka, žlutá paprika) a tuňák (rio mare ve vlastní štavě, ten malý)
Svačina: vanilkový tvaroh

Cvičení - vynechala, bolela mě hlava a nedokázala jsem se přinutit

Večeře: dušené hovězí a špécle

Žádné komentáře:

Okomentovat