pátek 9. listopadu 2012

08. 11.

Snídaně: 150 g bílého jogurtu, 2 lž müsli, lžička brusinek a lněných semínek
Oběd: Pečené kuře s domácími nudlemi (1/4, s obrovskými prsíčky - snědla jsem tak půku, to se fakt nedalo)
Svačina: 4 rohlíčky (3 s ořechy, 1 povidlový)...snažila jsem se najít makový, ale těžko můžu na konferenci všechny nadloubat či nakousat :D Nakonec jsem zahlédla i tvarohový...ale makový asi opravdu nebyl.
Večeře: raut (óoo jééé) mix listových salátu s ořechy a jablky, mini ciabata, dvě kolečka kuřecí rolády s nádivkou z oříšků a bylinek, pidi sousto lososa v koprové omáčce, dvě lžíce řeckého salátu (okurka, rajče, cibule, balkán, oregano), dvě lžíce pečené zeleniny (cuketa, lilek, paprika, brambor), lžička listového špenátu s česnekem, 1 bramborová kroketa, 2 dcl bílého vína, kolečko čerstvého ananasu, čtvereček tiramisu a 1/2 palačinky s tvarohem s jahodovou omáčkou

...co vám budu povídat, všechno to vlastně byly jen sousta či pidi porce na ochutnání (kdy jsem si přidala jen roládu, protože byla božská) ale měla jsem dojem, že jsem se přejedla jak nikdy. Přispěl k tomu i fakt, že slavnostní recepce začala až v devět hodin a to jsem zvyklá jít spíš spát než zasedat k jídelnímu stolu.

Cvičení jsem nestihla, ale dodržuji předsevzetí s kliky a od včera už se pokouším jen o pánské.
Středa: 30 dámských, 10 pánských přes den + 10 a 5 při workoutu
Čtvrtek: 15 pánských (3-4 najednou)

Žádné komentáře:

Okomentovat