úterý 6. listopadu 2012

06. 11.

Snídaně: 200 g bílého jogurt, hrst müsli mix it, lžička sušených brusinek, lžička lněných semínek
Svačina: mandarinka
Oběd: avokádová salsa s rajčaty (1/2 avokada, 2 rajčata, 1/2 cibulky, citronova šťáva, sůl, pepř, olivový olej), 1/2 mozzareli, 2 krajíce čtvercového slunečnicového chleba (Lidl)
Večeře: filet ze štikozubce (cca 80g) zeleninový salát s kuskusem, jogurt s tvarohem - lžička zlatých rozinek, lžička javorového syrupu

Ripped - level 1
Po předchozích dvou dnech cvičení už cítím všechny svaly, takže se mi necvičilo příliš lehce. Zejména výpady s činkami mi dávají zabrat. A nějak mi nejde jeden druh cardio - kdy se ve výskoku mění nohy (levá dopředu, pravá dozadu a naopak), takže jsem ho dnes nahradila jumping jetem. Čeho jsem si všimla už u Shredu - při boxování mi strašně hvízdá v plicích, až je to nepříjemné. Trochu problém mám i s některými cviky na břicho, zejména se zvedáním nohou nad zem či do vzduchu. Za což ale může nezpevněné břišní svlastvo a doufám, že to se časem zlepší.
Kliky dělám dámské. Zrovna v sobotu psala Nikki kolik už dokáže udělat pánských. Já zatím bojuji s dámskými. Hlavně při druhé sadě jich už moc neudělám. Většinou těch 10-13. V létě to bylo lepší. Nakázala jsem si totiž, že pokaždé když v práci půjdu na záchod, udělám po návratu deset kliků. Ve výsledku jich pak bylo třeba padesát za den. Zkusím se k tomu zase vrátit. Nevím jak vy ostatní, ale já mám vždy strašně otlačená kolena, že na nich po chvíli už nevydržím klečet a tak si je podkládám srolovanou dekou, nebo přeloženou podložkou. Máte taky tenhle "problém"?

Žádné komentáře:

Okomentovat