čtvrtek 15. listopadu 2012

16.11.

Dnes mě čeká po práci ještě školení v krajském městě, pak kino s kamarádkou a následná večeře.
Cvičení rozhodně nestihnu, vůbec nevím, proč jsem si ještě včera myslela (nebo spíš psala) opak. Takže s Jillian až o víkendu.

Vzala jsem si do práce pár rohlíčků, které jsem včera pekla a teď tu zvažuji, jestli si nenamazat radši zrnitý chléb s almette a rajčata, nebo jablko a o rohlíčky se podělit s kolegy. Nebo propadnou sladkému mámení a sníst je sama :D

Tak chleba si nedám...nějakým záhadným způsobem chytl plíseň :( Ale naštěstí máme v přízemí kantýnu, kde jsem si koupila celozrný rohlík.


Snídaně: celozrný rohlík s almette, jablko
Svačina: 1 svatomartinský rohlíček
Oběd: kuřecí roláda s bramborovou kaší
Svačina: před kinem bude káva, snad odolám borůvkovému poháru s vanilkovou zrmzlinou! 
0,3 l shaku - acai, borůvky, jogurt, banán, mléko

Dnešek je dnem potěšení!
Kino bylo úplně blbé....

1 komentář: