pondělí 12. listopadu 2012

12.11.

Jak jste z předchozích příspěvků pochopili, byla jsem o víkendu mimo. Dokonce na opačném konci republiky. A byť byla cesta zdlouhavá a ve výsledku jsem přišla dnes do práce ještě víc unavená, než jsem z ní v pátek odcházela, bylo to fajn. Hlavně kvuli lidem....

Ale dnes už je pondělí a to znamená nový týden a zpátky ke zdravému životnímu stylu. Čemuž teda dnešní snídaně moc neodpovídá.... asi nějaký zbytkový energetický deficit a únava.

Snídaně: dvě koblihy, caro s mlékem
Oběd: cibulová polévka, libová pečená krkovička se špenátem, domácí bramborový knedlik
Svačina: jogurt bílý s müsli
Večeře: jogurt bílý s müsli - byla jsem nakupovat  Lidlu a vyzkoušela lupínky s ovocem, které dnes doporučovala i Markéta z eat run love, tak jsem je hned musela ochutnat.

Cvičila jsem Ripped in 30 - level 1
Kliky: 25 pánské (dohromady)

Zatím se nevážím ani neměřím, opticky mám pocit, že se nic nemění. Ale taky necvičim příliš dlouho a nebo s dlouhou pauzou.

Žádné komentáře:

Okomentovat