čtvrtek 29. listopadu 2012

29. 11.

Dnešek je úplně na houby. Zmatek v práci a divné počasí. Kdyby aspoň sněžilo. Ale on je to déšť se sněhem. Všude mokro a břečka. Koně jsem zrušila, protože jsem byla promokla jen než jsem došla na zastávku autobusu, natož dvě hodiny venku v sedle. Ale na cvičení nemám náladu, radši doma poklidím :)

Jo a jídelníček je dnes děs! Tak mi to nepiště, protože sama vím. Ale nestíhala jsem jít na oběd a neměla pro starosti hlad a když jsem z toho vypadla, dostala jsem chuť na jednoduché sacharidy :(

Snídaně: patka tvarohové štoly
Svačina: jablko
Oběd: syrovátková tyčinka z DM
Svačina: Latte a 1/2 dílku pařížského dortu s višněmi

Teď jedu na masáž

Večeře: vaječná omeleta s pórkem a šunkou

1 komentář:

  1. Tož každý den není posvícení :)

    U nás v práci zmatek ani ne, ale prostě téměř válka mezi magistrami a laborantkami, pořád si prostě magistry myslí, že jsou něco víc než my, když mají tu vysokou školu... Ale že to jsou lemry líný, který neudělají ani prd navíc....... Na zabití!!!

    OdpovědětVymazat