úterý 13. listopadu 2012

Dotazník

Začala s ním Nikki a proto se pomalu šíří internetem ... :)

1. Kardio nebo posilování?  Kardio
2. Jillian Michaels nebo Bob Harper? Jillian, Bob mi zatím příjde moc náročný.
3. Mražený jogurt nebo zmrzlina? Jogurtová zmrzlina od Angelato
4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? Dolní jde líp a horní potřebuju víc.
5. Lunges nebo dřepy? Dřepy
6. Sladké nebo slané? Sladké, já můžu žít jen na sladkém
7. Jóga nebo pilates? Hatha jóga
8. Nike nebo Adidas? Čim víc proužků, tim víc Adidas.
9. Fitko nebo raději fitness doma? Kombinace.
10. Vařená nebo grilovaná zelenina? Grilovaná, pečená
11. Burpees nebo push-ups? Začínám mít ráda kliky.
12. Těstoviny nebo rýže? - Těstoviny, Bella Italia!
13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? Právě jsem si objednala prášek, v jídle ho mám málo.
14. Nejoblíbenější věc na cvičení? Kolo
15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness? Mě to nebaví...
16. Nejoblíbenější svačinka?  jogurt
17. Nejoblíbenjěší snídaně? V kavárně: Míchaná vajíčka, šunka, zelenina, pomerančový džus, cappuccino, croissant, sekt, jogurt s čerstvým ovocem, pečivo, máslo :)
18. Zdravé jídlo, které nesneseš?  nic mě nenapadá
19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? žádnou - plavání, kolo, jezdectví, tu co hrají - tanec, fitko
20. Cvik, který nerad děláš? leh na zádech a zvedání nohou
21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? - 30
22. Kolikrát týdně? Jak to vyjde, snažim se aspon 5x týdně
23. Oblíbená polévka? Všechny - minestrone, cibulačka, hráškový krém, pórková, maďarská gulášová
24. Nej ovoce a zelenina?  To je těžký - bobuloviny (jahody, maliny, borůvku) a třešně, meloun a rajčata
25. Ryba nebo kuře? Ryba, miluju je. Stejně tak všechny mořské plody. Kuře mi přijde taková hmota bez chuti a zase kupovat pokaždé bio, mi peněženka neumožní.

Žádné komentáře:

Okomentovat