pondělí 19. listopadu 2012

20. 11.

Proti původnímu plánu, zkusit občas vyjet na kole do práce i v zimě, jsem se dnes zase táhla autobusem. Je 8 hodin ráno a venku panuje šero a mlha. Co teprve před hodinou, kdy jsem měla v plánu vyrazit. Sice dělám (nebo bych spíše měla dělat) právě od těch 7 hodin ráno, ale přes zimu mi to moc nejde a tak dorazím většinou mezi čtvrt a půl. Záleží na tom, jaká je doprava, kolik jede lidí a pod.
Taky jsem se dostala včera domu až večer, kdy už nebyl moc prostor ke kontrole kola. Přeci jen jsem na něm jela naposled v září. A nemám přední světlo, ale to si dnes chci jít koupit.

Snídaně: bílý jogurt (všimli jste si, že balení "velkých" jogurtů jsou čím dál menší? dřív měl každý 500g, dnes je to 400g a nebo 380g - jako ten co jsem koupila v Bille, Clever ale vyrábí Hollandia)

mixit.cz
s hrstí MIXIT - minulý týden mi přišla nová objednávka. Namíchala jsem si směs Turkish delight - amarantový základ, datle, ovesné vločky, pohankové lupínky, oves, otrupy, špaldové lupínky, zázvor, mandle, moruše, pomerančová kůra, meruňková jádra.  Nemohu si pomoct, ale něco mi na tomto müsli nesedí :( možná pomerančová kůra, možná zázvor, možná meruňková jádra. Ale to je samozřejmě moje chyba výběru.
mixit.cz
lžička lněných semínek a zlatých rozinek
zelený čaj s citrónem


Ještě jsem zde koupila Mikuláše - mému Drahému banánovou kaši Dolce Banana a pro mně vánoční mix sušeného ovoce a ořechů.

Oběd: 1 mozzarela, 5 rajčátek, půl okurku, lžicka olivového oleje (chtěla jsem jít na teplý oběd ven, ale nakonec se chystám dřív z práce, tak bych to nestíhala)

Svačina 1 a 2: podmáslí s doplňkem stravy - syrovátkový protein s čokoládovou příchutí, rozdělený na dvě části. Před a po cvičení.

Cvičení: Shred - level 2
Sauna

Večeře: filet ze štikozubce se zeleninou v páře (brokolice, pórek, mrkvička) a jogurtovým dipem (jogurt, tvarohový sýr, česnek, pepř, bylinky), kolečko ananasu

1 komentář: