úterý 9. října 2012

Motivace

Ahoj všichni. Možná to tak zatím nevypadá, ale tohle bude můj deník cvičení, stravování a snad i hubnutí. Nepředpokládám, že by ho někdo četl. Ale pro mě to bude mít větší efekt, než kdybych si psala poznámky do sešitu. Přeci jen je to "dokument" veřejný a tak mě to bude nutit dodržovat pravidla, která jsem si stanovila.

Nevím, co mě to popadlo, ale seděla jsem v neděli odpoledne doma u počítače a náhodou se proklikala na blogy, o jejichž existenci jsem do té doby neměla potuchy. Do teď jsem sledovala pouze módu, cestování a vaření nebo kosmetiku. A najednou tu je cvičení a zdraví způsob života. Začala jsem si hledat další a další informace. Jak kdo a podle koho cvičí, co doporučuje, jaký to mělo u nich vliv. A zejména fotky před a po mne velmi motivovaly.

Rozhodla jsem se to zkusit. Někdo by se mohl podivit, že chci začít zrovna teď, před zimou, kdy naší tělesnou schránku zakryjí teplé kabáty a pletené svetry. Ale zároveň je to i doba plesů a tanečních. A hlavně, končí léto, kdy jsme jezdila od dubna do práce na kole. Přidali se k tomu i delší výlety o víkendu, plavání nebo pěší výlety a to teď všechno pomalu končí. Ráno je už tma a zima, takže jsem kolo uklidila do sklepa, kde bude čekat na jaro. Bazén nám na zimu zavřou kvuli opravě střechy a o víkdu si spíš zalezu s knížkou a čejem do postele. Protože mám ale sedavé zaměstnání, nějaký pravidelný pohyb nutně potřebuju.

Chtěla jsem začít po letech chodit do posilovny, přihlásit na různá cvičení (pilates, joga, atd.) ale někdy je horší vyšetřit si čas a dostatečné finance. A pak jsem narazila na různé programy cvičení, které je možno dělat doma. U počítače nebo u televize. Navíc v dnešní době Vás od sledování dělí jen kliknutí myši. Většinu najdete na youtube a nebo stáhnete. A za pů hodiny máte doma kompletní program cvičení. Já začnu s Jillian Michaels. Její jméno je propírané snad na každém blogu o cvičení a její 30 Day Shred už zkusil snad každý. Od teď se k nim přidávám i já.


Žádné komentáře:

Okomentovat