čtvrtek 11. října 2012

Day 4

Jídelníček
09.00 snídaně: pohankový chléb s tvarohovým sýrem, jablko
13.00 oběd: čočka na kyselo s vejcem
15.30 svačina: 1/2 dílku karamelového dortu
21:00 večeře květáková polévka

Od neděle, co jsem se rozhodla, že se sebou začnu něco dělat, jsem byla dnes první na obědě v restauraci, kam jinak běžně chodím. Na čočku jsem se celkem těšila, luštěniny mám ráda a tak jsem si ani nepřipravovala žádnou krabičku. Na obědě jsme se měly sejít s mojí sestrou a matkou. A všechny jsme byly nějakým způsobem zklamané. Kvalita jídla, která se zde navzdory krizi dlouho držela, už začala klesat.
Velkou a tučnou klobásou jsem pohrdla, místo toho snědla jen čočku a vejce,které mám stejně radši. Došla jsem k názoru, že až na vyjímečné příležitosti je lepší přinést si jídlo z domova a těch 30 minut, co máme na pauzu využít jinak. Jít se projít do parku, do města, nakoupit na trh, zkusit běhat a nebo odcvičit denní příděl Jillian. Jen jsem zvědavá, jak budu mluvit až napadne sníh.
A ten dortík..... šli jsme s přítelem na kávu ....a nedalo se odolat a neochutnat od něj...

Cvičení
30 min Level 1 30 Day Shred




Žádné komentáře:

Okomentovat