neděle 14. října 2012

Day 6

Jídelníček
08.00 snídaně: 2 míchaná vajíčka s cibulovou bagetou, čaj
13.30 oběd: kuřecí polévka s rýžovými nudlemi, vaječné nudle se zeleninou, 0,2l kofoly
19:00 večeře: salát z qinoi a černé čočky s granátovým jablkem a grilovaným hermelínem

K večeři mě inspiroval salát u Markéty Kitchenete, ale protože některé suroviny jsem doma neměla a jiné naopak měla, recept jsem si trochu upravila podle sebe. Recept je na večeři pro dva.

100 g qioni
100g černé čočky
50 g kuskusu
1/2 granátového jablka
hrst vlašských ořechů
jeden řapík celeru
půl okurky
2 hermelíny (pro mě jsem použila fit hermelín, ale je možné použít i jiný sýr, např.: fetu)

dresink: šťáva z jednoho citronu, lžíce medu, dvě lžíce olivového oleje, sůl, pepř

Qinou a čočku uvaříme podle návodu. Pozor, nevařte dohromady (jako já) nebo budete mít qionu šedivou. Proto jsem nakonec do salátu přidala i kuskus, aby to nemělo tak "blbou" barvu. Kuskus v poměru 1:1 zalijeme horkou vodou a necháme nabobtnat. Přimícháme qionu a čočku. Na drobno pokrájíme celerů a okurku na nudličky. Ořechy opražíme nasucho. Vybereme zrníčka z granátového jablka. Vše promícháme.
Hermelín zabalíme do alobalu a necháme v pícce (grilu) deset minut péct.
Všechny ingredience na dresink prošleháme.
Salát nandáme na talíř, poklademe grilovaným sýrem a polijeme dresinkem.


Cvičení
Pěší výlet na Sněžník s mezi zastávkou ve volební místnosti
13 km v terénu

30 min Level 1 30 Day Shred, činky 1kg
Dnes mám za sebou týden, vynechala jsem pouze jednou z nedostatku času. Ještě mě čeká Level 1 3x.

Tip:
pokud si chcete koupit činky, zrovna mají v Penny marketu 2x1kg za 149 kč. Já je v pátek koupila v Jysku, kde byly za 229 kč. Ale kdo to mohl tušit....

Žádné komentáře:

Okomentovat