úterý 9. října 2012

Day 2

Musím říct, že po dvou dnech cvičení mám problém i s chůzí, natož s dalším cvičením. Ale nevzdávám to. Udělala jsem si k obědu tuňákový salát (jako včera), protože mi v práci zbyla vařená rýže. A o polední pauze jsem šla místo toho běhat do parku. Teda běhat.... byl to spíš pokus. Nastavila jsem hudbu, kolega mi půjčil sluchátka, převlékla jsem se a vyrazila. Seběhnout schody, proběhnout parkovištěm a zamířit na udusanou pěšinu ještě šlo. Ale za obloukem už mě začalo píchat v boku a docházet dech. Inu, indiánský běh je taky běh, usoudila jsem a přešla do rychlého kroku s vydýcháváním. Ušla jsem přibližně poloviční vzdálenost než jsem uběhla a donutila se přejít zase do běhu. Moc to nešlo, ale vytrvala jsem a dvacet minut střídala chůzi a běh. Vím, není to nic moc. Jenže ke konci se mi už začal tak zvedat žaludek, že jsem se bála, aby to špatně nedopadlo.

Jídelníček
07.00 snídaně: Jihočeská jogurt Madeta ve skle jahodový, půl celozrnného rohlíku
10.00 svačina: Jablko, druhá půlka rohlíku
12:00 oběd: Rýžový salát s tuňákem a rajčetem
16.00 svačina: Latte machiato
18:00 svačina: jogurt yoplait broskvový ( u někoho jsem ho našla, jako nejlepší jogurt vůbec...no, nemohu říct. Já byla zklamaná. Hlavně jsem si v obchodě nevšimla, že je v něm škrob a zjistila to až podle konzistence a chuti. Za ty peníze jsem ho dojedla, ale už nikdy více. Ikdyž má moc pěkný hnědý skleněný obal)
19:30 večeře: Řecký salát (okurka, rajče, cibulka, oregano, balkánský sýr, olivový olej), žitný chléb, kousek francouzského sýra a sklenka červeného vína

Cvičení
20 min indiánského běhu
30 min s 30 day shred level 1


Žádné komentáře:

Okomentovat