úterý 9. října 2012

Cvičení s Jillian

Ano, každý cvičí s Jillian. Jen mě to trvalo tak dlouho, než jsem jí vůbec objevila.
Po přečtení doporučení a rezencí jsem se rozhodla začít (jako skoro všichni) s 30 Day Shred. O programu jen stručně: Jak název napovídá, je to cvičení na třicet dní. Na každých dest dní připadne jedna úroveň. Začíná se od jedničky a končí trojkou.

Nemůžu ještě příliš hodnoti, protože mám za sebou teprve druhý den s  Level 1. Své dojmy však postupně zaznamenám. Pokud byste měli zájem si přečíst již ověřená hodnocení, podívejte se k Nikky. U ní se dočtete naprosto vyčerpávající informace o Jillian Michaels a jejím cvičení.

Moje dojmy po 2 dnech:
Cvičení mi přijde lehké, což neznamená, že bych ho nekončila zborcená potem. A nebo, že bych dnes necítíla nohy, záda a další části těla. Cítím. Bolí....
Snažím se cvičit náročnější variantu, ale kliky dělám dámské. Posiluju s plechovkama rajčat, které mají půl kg. Zatím. Příště si vezmu asi mouku, protože plechovky jsou moc lehké. Myslím, že jedno kilo, případně 1,5 kg (lahev vody) bude pro mně lepší a ve výsledku efektnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat