středa 10. října 2012

Day 3

Jídelníček
07.30 snídaně: žitný chléb s máslem, vejce na hniličku, 5 cherry rajčátek
10.30 svačina: bílý jihočeský jogurt
12.30 oběd: zeleninový salát s balkánským sýrem (rajče, okurka ředkvička), škvarková placka
14.30 svačina: jablko, mandarinka
16.00 svačina: bílý jogurt s musli (měla jsem strašný hlad)
19.30 večeře: kuřecí nugetky v těstíčku, bramborová kaše

Cvičení
30 min Level 1 30 Day Shred
20 min ostré chůze

Cvičila jsem po práci v kanceláři a místo plechovek rajčat jsem měla k dispozici jen 1,5 l lahve s vodou. Musím se přiznat, že to na mě bylo moc, takže jsem v půli cvičení šla vodu odlít. Jenže pak se zase nedá cvičit, protože se v nich voda přelévá a mění těžiště. Takže jsem zase vodu dolila, ale v průběhu posilování je odložila.

Žádné komentáře:

Okomentovat