neděle 14. října 2012

Day 5

Dneska jsem se vypravila na lov do DM drogerie, odkud jsem si přinesla samé zdravé potraviny. Jáhly, černou čočku, Qinou, arašídové máslo a ke svačině celozrnnou ovesnou tyčinku.

Jídelníček
07.30 snídaně pohankový chléb s tvarohovým sýrem, jablko
12.30 svačina: BIO celozrná ovesná tyčinka Butter flapjack (DM) 724 kJ
14:30 oběd: babiččina gulášová polévka (hovězí maso, brambory, houby, červená paprika, sůl, pepř)
                   babiččin kynutý závin s mákem, dva plátky, čaj
19:00 večeře: bagetka se sušenými rajčaty, francouzský sýr, červené víno

V pátek se mi dodržovat pravidelné stravování moc nedaří. Jsem do dvou hodin v práci a poté jezdíme na návštěvu k babičce a proto většinou nechodím na oběd. Babička má vždy uvařeno a napečeno :)
Poté jsem měla sraz s kamarádkami a domů jsem přijela pěkně zmoklá. Ale hlavně jsem neměla vůbec čas si zacvičit.

Žádné komentáře:

Okomentovat