neděle 9. prosince 2012

8. 12. Vánoční trhy ve Vídni

V sobotu jsme se s Drahým vydali napříč celou republikou (odjezd ve 03:00 v noci!!!) abychom překročili hranice do Rakouska a navštívili vánoční trhy ve Vídni. Fotky nemám, protože jsem zapomněla fotoaparát.

Byla zima, strašných lidí a rozbil se nám autobus. Ale jinak je to samozřejmě krásný zážitek..

Snídaně: sachr a milchkaffee
Oběd: jablečný punč a 1/2 langoše potřeného česnekem
Svačina: cappuccino, malý mražený jogurt s kiwi a granátovým jablkem
Večeře: cheesburger (cestou zpátky v Mekáči)

Aneb stláskala jsem kde co, ale ke zdravé a vyvážené životosprávě to má hodně daleko :D

2 komentáře:

  1. :D :D super zážitek :D to je něco jak náš zájezd do Drážďan ( viz blog :D ). Zima jak prase, milióny lidí atd atd atd... Byla jsem ráda, že jsme dojeli domů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dresden je v pohodě, ten mám za humny a jezdim tam každoročně načerpat vánoční atmosféru. Ale zásadně ve všední den a dokud je světlo :)
      V sobotu nás čeká Salzburg, tak jsem na to zvědavá :D

      Vymazat