pondělí 3. prosince 2012

03. 12.

Celou noc sněžilo a tak se drží sníh i ve městě, nejen na okolních kopcích. Z okna pozoruji snášející se sněhové vločky a pocukrované střechy. Z tepla své kanceláře...... mojí kanceláře ještě do konce tohoto měsíce. Na konci roku mi končí smlouva, kterou (jak jsem se dozvěděla v pátek) mi neprodlouží. Zároveň mě ale doma čekal doporučený dopis z pohovoru, na kterém jsem byla před dvěma týdny. Ze 47 uchazečů jsem uspěla a mohu k 1. 1. 2013 nastoupit na nové místo.

Snídaně: celozrný rohlík s bylinkovým almette
Svačina: hrst sušeného ovoce a oříšků
Svačina 2: neplánovaná - kolegyně nám (odcházejícím) přinesla odpalovaný banánek (prý na nervy), tak jsem neměla to srdce ho odmítnout. Ani mi nechutnal :(
Oběd: kuřecí vývar se zeleninou, broskvový kompot, 1/2 jitrnice se zelím a brambor
Svačina: mandarinky

Večeře: chilli con carne

A zase jsem necvičila :(

1 komentář:

  1. Jedny dveře se zavřou, aby se otevřely druhé... Moc Ti držím palce v nové práci :) !!!

    OdpovědětVymazat