pátek 7. prosince 2012

6. - 7. 12.

Ve čtvrtek se nedělo nic zajímavého, krom toho, že jsem jela podepsat novou pracovní smlouvu. A musím se přiznat, že jsem celkem zklamaná. Pořád neznám podmínky a pokud bude pravda, co mi naznačovala personalistka, tak si výrazně pohorším :-/

Pozitivní je, že jsem koupila na trhu krásná vykrajovátka na cukroví - anděla, buclatého kapříka (doma máme takového úzkého), zvoneček, ovečku, stromeček. Kdyby mi ještě zbyla hotovost, tak jsem domu dotáhla i jmelí.

Také se mi vrátil Drahý z Brna a přivezl mi k Mikuláši krásné víno Regina Coeli.
Celý den i noc sněžilo a tak je tu u nás na severu všude moc a moc sněhu.

Snídaně: pomeranč
Oběd: kuřecí stehno na černém pivu, 3 bramborové knedlíky, červené zelí
Svačina: 4 mandlové hvězdičky
Večeře: listový salát s uzeným lososem, bylinková bageta

A dnes je pátek, hurá! Za okny svítí sluníčko, hned bych tu krásu vyfotila ale na mobil to není ono. Narůžovělý opar kolem zámku, všude bílý sníh a modrá obloha.

Hned po ránu jsem si přečetla článek od Nikki o správném stravování a jen mě to utvrdilo v tom, že se musím víc hlídat a opravdu se snažit jíst 5x denně. V posledních dnech mi to totiž opravdu nevycházelo. Neměla jsem chuť nebo čas. Stejně tak se snídáním - sice jím, ale až v práci a to asi tak hodinu až hodinu a půl po vstávání.

Udělala jsem si výpočet bazálního metabolismus a mé hodnoty jsou následovné:

BMR           1402 kcal  (5866 kJ)
BMRp         2103 kcal  (8749 kJ)
pro hubnutí 1625 kcal  (6799 kJ)

Zkoušela jsem si zadat jak lehkou tak i mírnou zátěž, ale výsledky byly skoro totožné.

Snídaně: celozrná dýňová bulka s bylinkovým almette
Svačina: tvarohový koláč s jablky
Oběd: pečené brambory s kuřecím masem a kysanou smetanou
Svačina: pomeranč
Večeře: hrníček svařenéh vína a kousky sýra (blaťácké zlato, combonzola), mistiřka bramborového kari
Aneb dohodly jsme se se sestrou a matkou na zadělávání těsta na cukroví, ale nakonec jsme jen povídaly, jedly a pily :)

3 komentáře:

  1. Ten pomeranč na snídani by chtěl ještě něco k sobě :) :) ale jinak to chápu s tím jídlem, taky občas válčím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vím, se uplně stydím, když to sem píšu. Avšak nemá cenu si něco nalhávat. Je to zvláštní, ale já mám přes zimu, konkretně přes Vánoce vždy nějaké "nechutenské" období, kdy se do jídla musím nutit. Možná to je celkovou změnou biorytmu, brzká tma, zima.... nevím. Možná tím, že nemáme příliš velké příbuzenstvo a tak nechodímě po návštěvách. Bramborový salát a kapra si dám ke štědrovečerní večeři a tím u nás nezdravé hody končí. Každopádně vždy tak dvě kg zhubnu.

      Vymazat
    2. Já bojuju trochu teď, mám od včerejška teplotu a vůbec nemám chuť k jídlu, jsem jak praštěná palicí... A to jsem měla jet zítra za přítelem do Prahy na večírek... Tak pojedu tak akorát do pr.... No příště :)

      Vymazat