pátek 1. března 2013

Březen - za kamna vlezem?

Bez mučení se přiznám, že jsem včera necvičila. Ale zato jsem si opatřila nějaké další workouty od Jillian a ty co mám jsem zkoukla a už jsem si to naplánovala na další týden.  Níže je seznam, co bych chtěla vyzkoušet od tohoto víkendu a během příštího týdne (protože je mám všechny doma v počítači). Zároveň už se těšim až konečně budu moct začít pravidelně běhat - zatim to moc nešlo, jeden den jsem byla, druhý nasněžilo půl metru sněhu, pak jsem byla dlouho v práci, další den byla ledovka....atd.

Ale dnes je 1. Března - jaro ukaž se! Každý den ráno sleduji, že když nastupuji do vlaku, tak je ještě tma. Ale než dojedu do Ústí, tak už je světlo. Odpoledne to samé, ještě předminulý týden jsem jezdila domu za tmy, kdežto teď se šeří až kolem třičtvrtě na šest. Už se nemohu dočkat, až budu vstávat za světla. Hned je to daleko snazší. Ale to si ještě počkám, protože než začne slunce vykukovat po páté hodině, tak se bude na konci března měnit čas a zase mě to uvrhne do absolutní tmy.

Jillian Michaels:
Banish Fat, Boost Metabolism
No More Trouble Zones
6 Week Six-Pack

Bob Harper: 
Yoga For The Warrior
  

Jídelníček:
snídaně: kváskový chléb se šunkou
svačina: tvaroh lesní plody
oběd: listový salát s bramborem a lososem
svačina: tvaroh čokoládový
večeře: kváskový chléb s almette
večeře 2: pečené kuřecí prsíčko, dušená brokolice a mrkev, sýrový dip

3 komentáře:

  1. Kváskový chléb jsi kupovala, nebo sis pekla? :))
    Jinak losos je mňam! Dala bych si ho z fleku.
    A na běhání už se také moc těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kváskový chléb si peču :) už od vánoc a jsem nadšená....
      Lososa miluju a je super, že takové jídlo nabízí i u nás k obědu v práci

      Vymazat
  2. Taky se nemůžu dočkat na sluníčko, resp. na to ranní světlo :) Člověka to ubíjí, když je pořád jen tma

    OdpovědětVymazat